PREZENTACE SPORTOVCE 8: Kdo dále může využívat mého profilu sportovce?

3. 1. 2017

Když dáte lidem údaje a informace, dáte jim i moc. Pakliže určitá data a informace dáme sportovcům, umožníme jim zlepšit pozici při vyjednávání podmínek spolupráce se sponzory, partnery a všemi dalšími subjekty, se kterými se sportovci rozhodnou spolupracovat. Sportovci si za svou snahu a tvrdou práci zaslouží být kvalitně ohodnoceni a my jim dáváme do rukou nástroje, které ke kvalitnímu ohodnocení sportovní činnosti rozhodně napomohou.

Jedním z těchto mnoha nástrojů, které sportovcům dodáváme, je profil sportovce, který slouží k propagaci, zviditelnění a zajištění lepších podmínek při spolupráci se sponzory. Nicméně sportovci nejsou jediní, kteří využívají své profily. Profily sportovců využívá mnoho subjektů, specialistů, odborníků, jednotlivců a firem. Které subjekty nejvíce profily sportovců využívají? Pojďme se s nimi seznámit:

Sportovní manažeři a agenti - vyhledávají zajímavé a talentované sportovce, které nabízí sponzorům ze svého portfolia, obsazují sportovce do výběrových tréninkových center a sportovních klubů v České republice i v zahraničí. Vybraní sportovci mohou získat i stipendium na univerzitách v USA.

Eventové společnosti – v rámci realizace zážitkových akci mohou agentury vybírat vhodné sportovce pro své projekty, ve kterých se sportovci podílí např. na teambuildingových akcích, exhibičních show, různých typech vystoupení, autogramiádách, sportovních ukázkách, atd.

Modelingové agentury – vybírají z řad sportovců ty osoby, které by mohli využít při přehlídkách, při promo focení vybraného typu produktů, natáčení a doprovodu VIP osob na různých typech událostí.

Mediální agentury – využívají profily sportovců při návrhu a realizaci komunikačních a strategických mediálních plánů a kampaní pro své klienty. Sportovci tak mohou mít zajištěnou dlouhodobou mediální spolupráci s vybranými obchodními společnostmi.

Reklamní agentury – spolupracují se sportovci při propagaci vybraných produktů, kterým propůjčují své jméno a tvář. Sportovci se pak objevují na přebalech výrobků i v reklamách na promo a prodej výrobků.

Obchodní společnosti – si najímají sportovce pro propagaci a testování svých produktů a služeb. Tato spolupráce se často rozšíří o spolupráci sponzorskou.

Producenti – mohou spolupracovat se sportovci ve svých hudebních klipech a všech dalších projektech, kterých se sportovci mohou účastnit v různých rolích.

Reportéři, novináři a blogeři – získávají z profilu sportovce informace do svých článků, videí a reportáží.

Kaskadéři – určitý typ sportovců se ve své sportovní činnosti může setkat s nabídkou kaskadérské spolupráci při natáčení seriálů, dokumentů i filmů.

Nadace a asociace - sportovci jako ambasadoři nadací a asociací pro podporu sportu i zdravého životního stylu.

Zájemci o sport – sportovní nadšenci mohou sebrat odvahu a získat motivaci při pohledu na sportovní profily, ve kterých se mohou inspirovat svými idoly. Sportovci tak získají své následovníky, fanoušky a obdivovatele.

A mnoho dalších…

Profil sportovce se tímto stává nejen kartou sportovce, ve které jsou zaznamenány všechny důležité informace o sportovní činnosti a růstu sportovce. Profil sportovce slouží jako vizitka sportovce a veřejná nabídka spolupráce, které může využít jakýkoliv obchodní subjekt. Na sportovci pak je, zda danému zájemci poskytne heslo a přístupová údaje o uzamčené sekce pro partnery a poodkryje konkrétní možnosti spolupráce. Sportovec sice nabízí spolupráce obecně všem, ale sám se pak rozhoduje s kým bude skutečně spolupracovat.

Vlastnit profil sportovce znamená pro svého majitele neskutečný přínos, nejen že profil sportovce plní funkci vlastních webových stránek, ale jejich funkcionalitu mnohonásobně převyšuje. U profilu sportovce nemusíte neustále platit poplatky za jeho správu, za pronájem domény a za hosting. U profilu sportovce si můžete jednorázově zakoupit moduly, kterými si rozšíříte funkčnost svého profilu a o nic více se již starat nemusíte.

Profil sportovce je pro sportovce obrovskou investicí do své sportovní činnosti, která je velmi zisková. Pakliže si sportovec jednoduše spočítá, kolik by ho stálo hledání vhodného sponzora po vlastní ose a mrháním vlastní energie, kterou by mohl soustředit do svého tréninku, pak mu vyjde jednoduchá rovnice. Když zainvestuje do své sportovní činnosti a využije profesionálních nástrojů pro jednání se sponzory, ušetří velké množství času, energie a především peněz. Hledání sponzorů je pro osobu neznalou jednotlivých procesů a strategie komunikace se sponzory velmi vyčerpávající záležitostí, kterou by měl přenechat odborníkům. Drobná a především jednorázová investice může sportovci neustále přinášet právě ta partnerství, ze kterých může těžit mediální a finanční zisk pro rozvoj profesionální sportovní kariéry. Kontaktujte nás a poradíme Vám, jak oslovit ty správné obchodní společnosti a vybrat si z nich vhodné sponzory: info@czechsportguru.cz

Hledám sponzora - kde najít sponzora - jak získat sponzora - jak napsat žádost o sponzoring - vzor žádosti o sponzoring - jak oslovit sponzora - jednání se sponzorem - czechsportguru.cz

CzechSportGuru.cz

Komentáře

Sportovci

SK Třebechovice p.O.

Fotbal

Pavel Borkovec

Fotbal

Josef Ptáček

Bojové sporty, grappling, jiu-jitsu, kickbox, mma

Videa

Letecká show v Peru

Jeden z nejlepších akrobatických letců planety Kirby Chambliss.

Djokovic vs. Sharapova

Rychlost nebo instinkt?

Krabicové šílenství

Hlavně ať jsou prázdné...